Mit tartalmaz a szolgáltatási szerződésem? (26)

Kezdőlap / Segítség / Szerződés / Mit tartalmaz a szolgáltatási szerződésem? (26)


A szolgáltatási szerződés az ÁSZF része, és azzal összefüggésben érvényes, a kettő összekapcsolódik.   
Az egyéni ügyfelek szerződései az alábbiakat tartalmazzák:
1: A szerződés célja, hogy a felhasználó, szerződő fél számára biztosítsa a KONTAKT tolmácsszolgáltatást, ami egy videó alapú infokommunikációs akadálymentesítés. SINOSZ tagok, vagy a jelnyelvi törvényben meghatározott feltételek szerint hallássérült személynek tekinthető ügyfelek, regisztrációt és szerződéskötést követően vehetik igénybe.
2: A szerződés határozatlan időre jön létre
3: A szolgáltatás igénybevételéhez az eszközt és a megfelelő internetet az ügyfél maga biztosítja. SINOSZ tagok kérhetnek kölcsön tablet készüléket, amit a készlet erejéig a SINOSZ biztosít is. Erről külön szerződés rendelkezik.
4: A szolgáltatás elérésének időrendjét az ÁSZF határozza meg. Jelenleg munkanapokon 8-20 óra között vehető igénybe bármilyen ügyben, segélyhívásra pedig 0-24 van lehetőség.
5: A szolgáltatást ingyenesen vehetik igénybe az ügyfelek.  
6: Ha a szolgáltatás hibásan működik, a jelnyelvi tolmácsolás nem megfelelő, vagy a hívás időpontjában nincs elérhető tolmács - ezekért a szolgáltató nem vállal felelősséget és a felhasználó nem élhet semmilyen igénnyel, de panaszt tehet. Erről bővebb információt itt találsz: Kattints ide!
7: Ha a használó nem megfelelően használja a szolgáltatást, akkor felfüggeszthetik a szolgáltatás használatát nála vagy akár a szerződés is felbontható. Ilyen esetek például:
- Ha az ügyfél nem megfelelően viselkedik.
- Ha viselkedése a jelnyelvi tolmáccsal szemben nem megfelelő, vagy a tolmácsolást ellehetetleníti
- Vagy ha az adataiban történő változást nem jelenti be időben
- Ha ügyeleti időben vészhelyzetnek nem minősülő hívást kezdeményez
Ilyen esetben a jelnyelvi tolmács megszakíthatja a hívást és jelezheti a központ felé a problémát.
Továbbá évente ellenőrzik a szolgáltatás használatát. Azt az ügyfelet, aki az ellenőrzést megelőző 1 évben nem használta a KONTAKT-ot, értesítik e-mailben. Ha az e-mailre nem érkezik válasz 8 napon belül, azzal az ügyféllel a szerződés felbontásra kerül.
8: A szerződés módosítását a SINOSZ az ÁSZF alapján egyoldalúan is elvégezheti, erről az ügyfelet időben és az ÁSZF-ben meghatározott módon tájékoztatnia kell.
9: A szerződés megszűnik:
- ha a 7-es pont szerint nem felel meg az ügyfél a szolgáltatási kötelezettségnek
- vagy ha az ügyfél elhalálozik
- vagy ha a szolgáltatás megszűnik
- vagy bármilyen szerződésszegés történik
A szerződést bármikor felbonthatja az ügyfél.
10. Az adatkezelésről a honlapon lehet bővebben olvasni. Jelnyelvi változat elérhető: https://www.skontakt.hu/adatvedelmi-tajekoztato
11. Az ÁSZF-et a honlapon lehet megtalálni. Jelnyelvi változat elérhető: Általános Szerződési Feltételek
12. A szerződés aláírásával az ügyfél mindent elfogad, ami a szerződésben szerepel, és az adatkezelési tájékoztató alapján adatai kezeléséhez hozzájárul.
13. Ha a szerződés bármelyik része változik, attól a szerződés még érvényes marad. A szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv szabályai és jogszabályai a mérvadóak.