Megszűnt a SINOSZ tagságom, így a KONTAKT szerződés is. Hogyan lehetnék újra KONTAKT ügyfél? (72)

Kezdőlap / Segítség / Szerződés / Megszűnt a SINOSZ tagságom, így a KONTAKT szerződés is. Hogyan lehetnék újra KONTAKT ügyfél? (72)

A KONTAKT Tolmácsszolgálat az indulásakor, a pályázatai során kizárólag SINOSZ tagok számára biztosította a KONTAKT hozzáférést. Így akinek a SINOSZ tagsága megszűnt, az a KONTAKT szolgáltásait sem vehette igénybe. 2020 augusztusában módosítottuk az Általános Szerződési Feltételeket, mert  szerettük volna a teljes hallássérült közösség számára biztosítani a lehetőséget. A KONTAKT Tolmácsszolgálatnak jelenleg az a hallássérült személy lehet ügyfele, aki a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének (SINOSZ) tagja, vagy a Jelnyelvi törvény szerint hallássérült személynek minősül, és ezt a törvényben meghatározott módon igazolni tudja. 

Ha korábban már volt KONTAKT fiókod és szeretnéd megújítani a szerződést, használni a szolgáltatásainkat, akkor  egy e-mailt kell küldened a számunkra, amiben írd meg: 
- az aktuális e-mail címedet, 
- személyi adataidat (név, lakcím, telefonszám)
- és írd le, hogy szeretnéd kérni a fiókod visszaállítását. 
E-mail címünk: [email protected]
Ezután elküldjük számodra a szerződésedet. Az aláírás után e-mailben kapsz értesítést arról, hogy ismét használhatod a fiókodat.