Megszűnt a SINOSZ tagságom, így a KONTAKT szerződés is. Hogyan lehetnék újra KONTAKT ügyfél? (72)
Kezdőlap / Segítség / Szerződés / Megszűnt a SINOSZ tagságom, így a KONTAKT szerződés is. Hogyan lehetnék újra KONTAKT ügyfél? (72)
A KONTAKT Tolmácsszolgálat az indulásakor, a pályázatai során kizárólag SINOSZ tagok számára biztosította a KONTAKT hozzáférést. Így akinek a SINOSZ tagsága megszűnt, az a KONTAKT szolgáltásait sem vehette igénybe. 2020 augusztusában módosítottuk az Általános Szerződési Feltételeket, mert szerettük volna a teljes hallássérült közösség számára biztosítani a lehetőséget. A KONTAKT Tolmácsszolgálatnak jelenleg az a hallássérült személy lehet ügyfele, aki a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének (SINOSZ) tagja, vagy a Jelnyelvi törvény szerint hallássérült személynek minősül, és ezt a törvényben meghatározott módon igazolni tudja.
Ha korábban már volt KONTAKT fiókod és szeretnéd megújítani a szerződést, használni a szolgáltatásainkat, akkor egy e-mailt kell küldened a számunkra, amiben írd meg:
- az aktuális e-mail címedet,
- személyi adataidat (név, lakcím, telefonszám)
- és írd le, hogy szeretnéd kérni a fiókod visszaállítását.