Kezdőlap / Segítség / Probléma, hibakezelés / Elromlott a kölcsön tablet készülék (12)
Ha a SINOSZ KONTAKT által kölcsönadott tablet készülék elromlott, akkor a teendő a következő:
1. E-mailben értesíteni kell a KONTAKT központot: [email protected]. E-mailben írd meg a neved, a készülék típusát és a probléma okát. Ha tudunk megoldást a problémára, e-mailben segítünk.
2. Ha a tablet készüléken még van garancia - ezt a KONTAKT munkatársaitól meg tudod kérdezni - akkor a készüléket neked kell eljuttatnod a hivatalos szervizbe. Ekkor is jelezd számunkra, hogy elvitted, mert a szerviz számára a KONTAKT elküldi a jótálláshoz szükséges papírt e-mailben. Ha ingyenes javítást állapítanak meg, akkor értesítést kapsz, hogy készen van. Ha fizetni kell a javításért, akkor erről egy árajánlatot kapsz. Minden esetben neked kell fizetni a javítási költségeket.
3. Ha a tablet készülékeken már nincsen garancia és nem tudunk segíteni távolról a készülék javításában, akkor bármelyik szervizbe el lehet vinni megjavíttatni. A javítási költség minden esetben a te felelősséged.