Kezdőlap / Segítség / Applikáció működése / Hívás kategóriák választása (19)
A KONTAKT Tolmácsszolgálat szolgáltatásának igénybevétele, a tolmács hívása előtt egy felugró menüben 6 kategóriából lehet választani. Ezek a kategóriák segítik a tolmácsokat eligazodni már a hívás elején abban, hogy milyen témában zajlik majd a beszélgetés.
A választható kategóriák:
1. Hivatali ügyintézés: pl. önkormányzat, kormányablak, bank, víz-gáz-villany ügyintézés, különböző hivatalokhoz kapcsolódó ügyek, stb.
2. Egészségügy: pl. orvos, kórház, fogászat vagy bármilyen egészséggel, egészségüggyel kapcsolatos ügyintézés, stb.
3. Foglalkoztatás: pl. munkával kapcsolatos ügyek intézése, munkához kapcsolódó ügyintézés, állásinterjú, a munkatársakkal való kapcsolattartás, munkabejelentés, stb.
4. SINOSZ társadalmi munka: ha a SINOSZ-nál társadalmi tisztséget töltesz be, és ilyen minőségben intézel ügyet, pl. elnökként, elnökségi tagként a szervezet ügyeit intézed, a titkárral egyeztetsz, stb.
5. Önálló életvitel, egyéb: a többi kategóriába nem tartozó minden ügy ide tartozik, ami a mindennapi élettel kapcsolatos ügyintézés. Pl. fodrász, pizzarendelés, kapcsolattartás a családdal vagy barátokkal, ismerősökkel, szomszédokkal, stb.
6. Segélyhívás (sürgős esetben): vészhelyzetben ezt a kategóriát kell választani. Ilyenkor a hívás várakozási sor elejére kerül a hívásod, tehát előbb jutsz tolmácshoz. Pl. tűzoltó, mentő, rendőr, ügyeletes orvos hívása. Ha bármilyen élet vagy vagyon veszélyben van, ezt a kategóriát kell választani.