Kezdőlap / Segítség / Applikáció működése / Foglalt a tolmács? (57)
A hívás kezdeményezése után az elérhető jelnyelvi tolmácsoknál csörög. Ha nincsen egy elérhető jelnyelvi tolmács sem, akkor kiírja a program: Minden jelnyelvi tolmács foglalt. Tehát más KONTAKT ügyféllel beszélnek, minden tolmács dolgozik éppen. Felugrik a Visszahívás kérése gomb.
- ha nem nyomod meg a gombot, a hívás tovább csönget, és ha lesz szabad jelnyelvi tolmács, fogadja a hívásodat.
- ha megnyomod a visszahívás gombot, akkor a KONTAKT applikáció alapállapotba áll vissza. Hagyd elől a telefont, tabletet, mert ha felszabadul egy jelnyelvi tolmács, vissza fog hívni. Ha éppen nem tudod fogadni a visszahívást, erről szöveges üzenetet fogsz kapni: "Visszahívást kértél, de sajnos nem tudtunk elérni. Ezért kérlek, hívj újra minket, ha szükséged van tolmácsolásra. (Munkanapokon 8-20 óráig.) Köszönjük!".
Ez azt jelenti, hogy ha szeretnéd a jelnyelvi tolmács segítségét kérni, újra kell hívnod a KONTAKT-ot.