Talán veled is megtörtént már, hogy szeretted volna telefonon keresztül elintézni az ügyedet, és azt mondták, hogy sajnos nem lehet, mert jelnyelvi tolmácson keresztül nem tudják elfogadni az ügyfélazonosítást? A tolmácsot harmadik személyként kezelték és így akadályba ütköztél? Az Union és az Union-Érted elsők között tett egy lépést feléd! Együttműködést kötöttek a KONTAKT Tolmácsszolgálattal, és akadálymentesítették telefonos ügyfélszolgálatukat. Így ha KONTAKT ügyfél vagy, bátran hívhatod telefonon őket. Az ügyfélazonosítás, az ügyintézés zökkenőmentesen fog menni! Az ügyintéző elfogadja, hogy egy jelnyelvi tolmács közreműködik. Ha az Union ügyfele vagy, hívd a +36 1 510 0050 vagy a +36 1 486 4343 telefonszámokat és intézd ügyeidet bárhonnan. Ha még nem vagy az ügyfelük, de érdekelnek a szolgáltatásaik, kérj információt akár telefonon is! Felhívjuk figyelmedet, hogy a pénzmosási azonosítás és a szerződések fölötti rendelkezési jog gyakorlása sajnos kivételt képez a fentiektől, ezeket személyesen tudod intézni az ügyfélszolgálatukon. Ha még nem vagy KONTAKT ügyfél, de hallássérültként szükséged lenne tolmács közreműködésére az élet különböző területén vagy a telefonhívások során, a www.skontakt.hu oldalon tudsz regisztálni ingyenes szolgáltatásunkra!