A Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (továbbiakban SINOSZ) által üzemeltetett KONTAKT Tolmácsszolgálat az EFOP EFOP-1.1.5-17-2017-00006 „Akadálymentesített infokommunikációs szolgáltató platform fejlesztése, hallás- és látássérült személyek számára” című projektje keretében ezúton kér ajánlatot Öntől az alábbiakban részletezetteknek megfelelően:
- Az ajánlatkérő neve és elérhetősége
SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálat
Képviseli: Szalkai Iván, KONTAKT szakmai vezető
Székhelye: Budapest 1068, Benczúr utca 21.
- Az ajánlattétel tárgya:
Képviselői feladatok ellátása a KONTAKT Tolmácsszolgálat számára
- Alkalmassági minimumkövetelmények:
- Terhelhetőség
- Lakóhelytől eltérő, de az adott régióban található helyeken történő munkavégzés vállalása
- Hétvégén és délután végezendő feladatok vállalása
- Alapszintű jártasság az internetes telekommunikációs szolgáltatások használatában
- Alapszintű jártasság a hálózati eszközök konfigurálásában, és azok használatában
- Office alkalmazások felhasználó szintű használata, ismerete
- Magyar jelnyelvi tudás
- Az elvégzendő feladatok
Az elvégzendő feladatok főállás mellett is végezhető tevékenységeket jelentenek, melyeket az Ajánlattevő önállóan és rugalmasan szervezhet meg.
A nyertes Ajánlattevő a KONTAKT Tolmácsszolgálat számára képviselői feladatokat lát el az alábbiak szerint:
- Siket és nagyothalló ügyfelek tájékoztatása személyesen, az adott régióban található vidéki helyszíneken
- Siket és nagyothalló ügyfelek igény szerinti betanítása a szolgáltatás használatával kapcsolatban
- Új ügyfelek toborzása a régióban
- KONTAKT ügyfelek problémáinak kezelése, megoldása
- Üzleti ügyfelek toborzása, tájékoztatása
- Feladatok elvégzésének időtartama
A nyertes Ajánlattevő(k) 2018. március 1. és 2019. december 31. közötti időszakban vállalják a feladatok ellátását.
- Árajánlat:
Az Ajánlattevő árajánlatát bruttó forint/hónap értékben adja meg, a jelen ajánlatkérés 1. számú mellékletét képező ajánlati lapon. Az ajánlati lap minden sorának kitöltése kötelező, formátuma, tartalma nem változtatható.
Az ajánlati lap része a szakmai önéletrajz, melynek formátuma szabadon választható.
- A teljesítés és kifizetés
A teljesített hónap végén a SINOSZ igazgatójának aláírásával teljesítési igazolás készül, mely alapján a fizetés banki átutalással történik, a megbízási szerződésben részletezettek szerint.
- Az ajánlat benyújtásának módja:
Kérjük, hogy az aláírt ajánlatukat legkésőbb az ajánlattételi határidőig az alábbi e-mail címre legyenek szívesek megküldeni:
[email protected]
- Ajánlattételi határidő:
- február 18. (péntek)
- Az ajánlatok bírálati szempontja:
A legalacsonyabb összegű ajánlati ár
- Az ajánlatok értékelésének időpontja és helyszíne:
- február 23. (péntek) 13:00 óra, 1068 Budapest, Benczúr utca 21.
- Az ajánlat nyelve:
Magyar
- Szerződéskötés
A nyertes Ajánlattevőt e-mailben értesítjük az ajánlattételi határidő lejárta után. Ezután a szerződéskötésről külön egyeztet az Ajánlatkérő és Ajánlattevő.
- Szerződés típusa
Megbízási szerződés
- Egyéb információ
- Az ajánlatkérés szakmai előírásával kapcsolatban Ajánlattevőnek ajánlattételi határidő lejártáig lehetősége van egyeztetni Ajánlatkérővel, ez ügyben kérjük, hogy Horváth Zsófia diszpécsert legyenek szívesek keresni. Elérhetőségek: [email protected]
- A SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálat fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ajánlatkérést bármikor visszavonja, vagy jelen ajánlatkéréssel azonos tartalmú, új ajánlatkérést versenyeztessen meg, módosítsa azt, illetve az eljárást indoklás nélküli eredménytelenné nyilvánítsa.
- Az ajánlatot benyújtók ajánlatuk benyújtásával tudomásul veszik, hogy az ajánlatkérés visszavonása, új ajánlatkérés közzététele, módosítása, valamint a meghirdetett tevékenység elmaradása miatt kártérítései, vagy megtérítési igénnyel nem léphetnek fel a SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálatával szemben.
- Jelen ajánlatkérés nem minősül kötelezettségvállalásnak. Eredményes ajánlatkérés esetén a nyertes Ajánlattevővel megbízási szerződés kerül megkötésre.