Lenovo készülékek szervizelése

A KONTAKT Tolmácsszolgálat által adott Lenovo készülékek esetében a szervizelés folyamata eltér az ASUS készülékektől. A szervizbe nem elegendő a készülék leadása, számlát vagy garancia levelet kérnek tőlünk. Ezért minden esetben fontos, hogy mielőtt a Lenovo készüléket elviszed a hivatalos szervizbe, értesítsd minket az [email protected] címen, hogy a számlát elektronikusan elküldhessük az ügyfélszolgálatukra az átvételkor!A javítás folyamatai:
  • Meghibásodott a készülék?
  • Küldj e-mailt az [email protected] címre
  • Vidd el a készüléket a szervizbe: Telemax (TMX) Kft. cím: Budaörs, Kinizsi u. 2/b. (http://tmx.hu)
  • Ha garanciális probléma van, ingyenesen javítják meg
  • Ha nem garanciális a meghibásodás, akkor 2-3 napon belül e-mailben értesítenek téged arról, mennyibe fog kerülni a javítás! Válasz e-mailben írd meg nekik, hogy kéred-e a javítást ezen az áron. (Ha nem kéred a javítást, a 4300 forintos bevizsgálási költséget mindenképp ki kell fizetni!)
  • Az elkészült, javított készüléket azután lehet átvenni, hogy a szerviz e-mailben vagy sms-ben értesített, hogy készen van!
https://www.youtube.com/watch?v=N21QwHRAb0w