A KONTAKT hívásokkor előfordulhat, hogy megszakad a kapcsolat vagy féloldalassá válik (egyik fél nem látja a másikat). Ezt főként a munkahelyi és a nyilvános (étterem, vonat) hálózatok esetében lehet tapasztalni.
Ilyenkor érdemes megpróbálni módosítani a kapcsolatot a központtal. Ezt úgy lehet megtenni, hogy a KONTAKT programon belül a „Beállítások” menüpontban a „Kapcsolat a központtal” feliratra kattintva kiválasztjátok az „Álcázott kapcsolat” módot. Ebben az esetben a hívás kikerüli a tűzfalakat és egyéb akadályokat, amik nem engedik a hívást megfelelően felépülni köztetek és a tolmács között. Ugyanakkor az „álcázott kapcsolat” módban a kép és hang minősége romolhat, így mindenképp javasoljuk, hogy először a „közvetlen kapcsolattal” próbálkozzatok, illetve nyilvános helyeken és munkahelyeken, ahol előfordulhatnak tűzfal beállítások.
https://www.youtube.com/watch?v=umJ80T21Ens
Jó kontaktolást kívánunk!