Felhívás jelnyelvi tolmácsok részére

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

A Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (továbbiakban SINOSZ) által üzemeltetett KONTAKT Tolmácsszolgálat az EFOP-1.1.5-17-2017-00006 „Akadálymentesített infokommunikációs szolgáltató platform fejlesztése, hallás- és látássérült személyek számára” című projektje keretében ezúton Ajánlattételi felhívást tesz közzé az alábbiakban részletezetteknek megfelelően:

1. Az ajánlatkérő neve és elérhetősége

SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálat

Képviseli: Szalkai Iván, KONTAKT szakmai vezető ([email protected])

Székhelye: Budapest 1068, Benczúr utca 21.

2. Az ajánlattétel tárgya:

Jelnyelvi tolmácsolási feladatok ellátása a KONTAKT Tolmácsszolgálatban

A KONTAKT Tolmácsszolgálat 10 fő jelnyelvi tolmács felvételét tervezi jelen Ajánlatkérés keretében a szolgáltatás ellátásának biztosítása és bővítése érdekében.

3. Alkalmassági minimumkövetelmények:

Jelnyelvi Tolmácsok Országos Névjegyzékében szereplő jelnyelvi tolmács

4. Az elvégzendő feladatok

A KONTAKT tolmácsszolgálatban történő videó-tolmácsolási feladatok ellátása rugalmas beosztásban:

- Normál: Videótolmácsolási feladatok ellátása munkanapokon 8-20 óra között

- Rendelkezésre állás: minden egyéb időszakban (a Normál óradíj 70%-a)

A feladatok beosztását a KONTAKT Tolmácsszolgálat diszpécsere végzi, a szakmai vezető irányításával, 3 hetes időszakra előre. A jelnyelvi tolmács jelezheti elfoglaltságait (főállásának munkaidejét, egyéb elfoglaltságait), illetve szabadidejét, melyben vállalja a szolgáltatás nyújtását, kérheti óráinak maximalizálását. Ezt a beosztáskor minden esetben figyelembe veszik. Az előre meghatározott beosztástól a jelnyelvi tolmács maximum 48 órával előtte eltérhet. Indokolt esetben pedig bármikor kérheti beosztásának törlését. Az elvégzendő feladatok leosztása arányosan történik a szolgáltatásban dolgozó jelnyelvi tolmácsok között, de a szakmai vezető vagy a diszpécser ettől saját jogán eltérhet, ha a szolgáltatás nyújtásának biztosítása ezt megkívánja. Nem határoz meg minimum vagy maximum teljesítendő óraszámot. Ügyeleti és hétvégi ügyeleti időszakokat opcionálisan kérhet a jelnyelvi tolmács. A KONTAKT Tolmácsszolgálat ezek elosztását is arányosan végzi, így nem vállal kötelezettséget arra, hogy Ajánlattevő számára mennyi ügyeleti időszakot oszt ki. A feladatok elvégzését a megbízási szerződés szabályozza, illetve a KONTAKT Tolmácsszolgálat „Protokoll a KONTAKT Tolmácsszolgálatban dolgozó jelnyelvi tolmácsok számára” elnevezésű dokumentuma.

5. Feladatok elvégzésének időtartama

A nyertes Ajánlattevők 2019. január 1 és 2019. december 31 közötti időszakban látják el a 4. pontban felsorolt feladatokat, a szakmai vezető irányításával.

6. Árajánlat:

Az Ajánlattevő árajánlatát bruttó forint/normál óra értékben adja meg, a jelen ajánlatkérés 1. számú mellékletét képező ajánlati lapon. Az Ajánlati lap minden sorának kitöltése kötelező, formátuma, tartalma nem változtatható.

7. Csatolandó dokumentum

- Jelnyelvi tolmács végzettségről szóló oklevél másolata

8. A teljesítés és kifizetés

A teljesített hónap végén a SINOSZ igazgatójának aláírásával teljesítési igazolás készül, mely másodperc alapon tartalmazza a szolgáltatásban ledolgozott időt. A teljesítés igazolás alapján a fizetés banki átutalással történik, a megbízási szerződésben részletezettek szerint.

9. Az ajánlat benyújtásának módja:

Kérjük, hogy az aláírt ajánlatukat legkésőbb az ajánlattételi határidőig az alábbi e-mail címre legyenek szívesek megküldeni: [email protected]

Vagy Horváth Zsófia részére a KONTAKT Tolmácsszolgálatnál személyesen leadható munkanapokon 9 és 16 óra között.

10. Ajánlattételi határidő: 2018. december 17. (hétfő) 12:00 óra

11. Az ajánlatok bírálati szempontja: A legalacsonyabb összegű ajánlati ár, maximum 8 főig.

12. Az ajánlatok értékelésének időpontja és helyszíne:

2018. december 17. 14:00 óra SINOSZ Székház, Budapest 1068, Benczúr utca 21.

13. Az eljárás típusa

Ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el. Hiánypótlásra lehetőség nincs.

14. Az ajánlat nyelve: Magyar

15. Szerződéskötés

A nyertes Ajánlattevőt e-mailben értesítjük az ajánlattételi határidő lejárta után. Ezután a szerződéskötésről külön egyeztet az Ajánlatkérő és Ajánlattevő.

16. Szerződés típusa

Megbízási szerződés

17. Egyéb információ

- Az ajánlatkéréssel kapcsolatban Ajánlattevőnek ajánlattételi határidő lejártáig lehetősége van egyeztetni Ajánlatkérővel. Ez ügyben kérjük, hogy Horváth Zsófia diszpécsert legyenek szívesek keresni. Elérhetőségek: [email protected] - Az ajánlat elvesztéséből eredő kockázat az Ajánlattevőt terheli.

- A SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálat fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ajánlatkérést bármikor visszavonja, vagy jelen ajánlatkéréssel azonos tartalmú, új ajánlatkérést versenyeztessen meg, módosítsa azt, illetve az eljárást indoklás nélküli eredménytelenné nyilvánítsa.

- Az ajánlatot benyújtók ajánlatuk benyújtásával tudomásul veszik, hogy az ajánlatkérés visszavonása, új ajánlatkérés közzététele, módosítása, valamint a meghirdetett tevékenység elmaradása miatt kártérítései, vagy megtérítési igénnyel nem léphetnek fel a SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálatával szemben.

- Jelen ajánlatkérés nem minősül kötelezettségvállalásnak. Eredményes ajánlatkérés esetén a nyertes Ajánlattevővel vállalkozási szerződés kerül megkötésre.


Budapest, 2018. december 12.


Szalkai Iván

KONTAKT Tolmácsszolgálat

Szakmai vezető