A Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (továbbiakban SINOSZ) által üzemeltetett KONTAKT Tolmácsszolgálat az EFOP EFOP-1.1.5-17-2017-00006 „Akadálymentesített infokommunikációs szolgáltató platform fejlesztése, hallás- és látássérült személyek számára” című projektje keretében ezúton kér ajánlatot Öntől az alábbiakban részletezetteknek megfelelően:
1. Az ajánlatkérő neve és elérhetősége SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálat Képviseli: Szalkai Iván, KONTAKT szakmai vezető Székhelye: Budapest 1068, Benczúr utca 21.
2. Az ajánlattétel tárgya: Szupervízió a KONTAKT jelnyelvi tolmácsok számára
3. Az elvégzendő feladatok
5. Feladatok elvégzésének időtartama 2018.09.15- 2018.10.10 között, a nyertes Ajánlattevővel történő egyeztetés alapján
6. Árajánlat: Az Ajánlattevő árajánlatát bruttó forint értékben adja meg, a jelen ajánlatkérés 1. számú mellékletét képező ajánlati lapon. Az ajánlati lap minden sorának kitöltése kötelező, formátuma, tartalma nem változtatható. Ajánlattevő ajánlata mellé csatolja a végzettségét igazoló dokumentumot.
7. A teljesítés és kifizetés A feladat teljesítése után a SINOSZ igazgatójának aláírásával teljesítési igazolás készül, mely alapján a fizetés banki átutalással történik, a megbízási szerződésben részletezettek szerint.
8. Az ajánlat benyújtásának módja: Kérjük, hogy az aláírt ajánlatukat legkésőbb az ajánlattételi határidőig az alábbi e-mail címre legyenek szívesek megküldeni: [email protected]
9. Ajánlattételi határidő: 2018. szeptember 13. éjfél
10. Az ajánlatok bírálati szempontja: A legalacsonyabb összegű ajánlati ár
11. Az ajánlatok értékelésének időpontja és helyszíne: 2018. szeptember 14, Budapest, Benczúr utca 21.
12. Az ajánlat nyelve: Magyar
13. Szerződéskötés A nyertes Ajánlattevőt e-mailben értesítjük az ajánlattételi határidő lejárta után. Ezután megbízási szerződést köt a SINOSZ a nyertes Ajánlattevővel
14. Szerződés típusa Megbízási szerződés
15. Egyéb információ