hello business

Kezdőlap / hello business

Okoseszköz? Internet? Ma már ott van minden ügyfélszolgálaton, munkahelyen, a cég, szervezet bármely pontján.

Nos, mi ehhez adunk egy letölthető applikációt, ami mögött egy profi szolgáltatás működik elkötelezett szakemberekkel.

Ennyivel már meg is oldhatjuk, hogy egy hallássérült személlyel könnyen, akadálymentesen tudjunk kommunikálni, hogy hozzáférhetővé tegyük számára az információkat, szolgáltatásokat.

Hiszen a kommunikáció minden kapcsolat alapja, és fontos, hogy valóban értsük egymást!

skontakt

Az életben sokszor lehetnek olyan helyzetek, amikor egy rövid vagy ad hoc ügyintézésre, beszélgetésre kerül sor egy hallássérült és egy halló személy között.

A mai világban már működik az, hogy ilyenkor egy jelnyelvi tolmács online, egy videóhívás keretében csatlakozik be a beszélgetésbe.

Ezzel több szakember, több ügyet is elintézhet akár egy időben is, és nem kell előre megrendelni a szolgáltatást!

KONTAKT

A WHO adatai alapján minden 10. ember kommunikációs akadályokkal, hallásproblémával éli a mindennapjait, sokuknak a jelnyelv az anyanyelve. Így intézik az ügyeiket, így dolgoznak.

Ha le akarjuk egyszerűsíteni, akkor minden 10. embernek szüksége lehet kommunikációs támogatásra.

Mindenki számára fontos, hogy ők is ugyanolyan jogokat élvezzenek, hogy ugyanolyan ügyfélélményben, munkakörülményekben legyen részük, mint a többieknek.

Mert most a legtöbb cég, szolgáltató vagy nem éri el őket, nem tudják megszólítani őket, vagy nem ugyanolyan ügyfélélményben van részük, mint másoknak, mert például előre kell tervezniük ahhoz, hogy a személyes tolmácsszolgáltatást megrendeljék maguknak.

Ezt kínáljuk most mi, a KONTAKT Tolmácsszolgálattal:

Egy könnyen implementálható szolgáltatást, egy olyan applikációt, amely segítségével szinten bármikor rendelkezésre állnak a jelnyelvi tolmácsok.

A szolgáltatást a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége a hallássérült közösség valódi igényei alapján, az ő bevonásukkal, fejlesztette és gondozza immár 10 éve. Mert nekünk, érdekvédelmi szervezetként az a fontos, hogy minden érintett akadálymentesen hozzáférjen a szolgáltatásokhoz, termékekhez, a munkához, oktatáshoz, az önálló élethez.. Így az általatok kínált lehetőségekhez is.

Vannak cégek, akik már felismerték az ebben rejlő lehetőséget. Például bankok, akik integrálva a szolgáltatásunkat a bankfiókban lévő tabletekre egyszerűen letöltötték a KONTAKT applikációját. Ha egy siket ügyfél betér hozzájuk, hogy számlát nyisson vagy adatokat módosítson, csak előveszik a készüléket. Egy gombnyomással azonnal behívják a jelnyelvi tolmácsot az ügyintézésbe.

Vagy a munkahelyeken, ahol hallássérült munkavállaló dolgozik? Csak azért ne venné fel valaki a képességeiben kimagasló, legmegfelelőbb jelentkezőt, mert nem tud vele kommunikálni? Akárkinek a telefonján ott lehet a KONTAKT, és ha beszélgetni akar a kollégával, csak felhívja a tolmácsot és kihangosítja az eszközt. Ezzel is javítják a csapatdinamikát, növelik a munkahelyi elégedettséget.

skontakt

Ezek a cégek, szolgáltatók, munkaadók felismerték ennek a szolgáltatásnak a hasznát a társadalomra és magukra nézve is! Partnereink így élen járnak a társadalmi felelősségvállalásban, a fenntarthatóságban, és jól illeszkedik az ESG céljaikhoz. Valamint ezzel a megoldással 10%-kal több ügyfél, munkavállaló felé nyitották meg az ajtót.

Most ezt kínáljuk Önöknek is, hogy példát mutassanak, és élen járjanak, hisz ez komoly versenyelőny is lehet!

Elérik azt a 10. embert is, akit eddig nem, vagy egy jobb ügyfélélményt adhatnak nekik a KONTAKT segítségével.


De nem csak őket érinti ez. Ezzel a kis befektetéssel, egyszerű megoldással komoly hatással vannak a többi 90%-ra is.

Egy multi cég vagy akár egy kis vállalkozás számára is könnyen elérhető megoldást kínálunk, mert egy olyan csomagot igyekeztünk kidolgozni, ami megfizethető mindenki számára. Az a jó hírünk van, hogy a hallássérült közösséghez vezető út nem beruházásokon, átalakításokon, átépítéseken keresztül működik. Egy innovatív megoldást adhatunk, ami belefér az ésszerű alkalmazásba, hiszen az okos eszköz és az internet ott van ma már mindenkinél!

KONTAKT

Egy ügyfélszolgálati iroda akadálymentesítése nem kerül többe, mint egy lakossági otthoni internet előfizetés, és már rövid távon meg is térülhet.

Tehát ha egy hatékony, könnyen bevezethető akadálymentesítést adó megoldást keresnek, ez a KONTAKT!

Keressenek meg az elérhetőségeink valamelyikén és egy megtérülő, megfizethető ajánlattal segítünk a bevezetésben.

Horváth Zsófia - szolgáltatásvezető ([email protected])